Info

Usein kysyttyä
Viihdekeskus Tuiskula

  • Mistä saa tietoa tapahtumista?

    Ilmoitamme tulevista tapahtumistamme FACEBOOKISSA ja INSTAGRAMISSA.  Lisäksi etusivun kautta meiltä voi tilata uutiskirjeen sähköpostiin. Ilmoitamme jokaisen tapahtuman kohdalla erikseen lipun hinnan, ovien aukeamisajankohdan sekä kaiken muun olennaisen tiedon. Lisäksi päivitämme tarvittaessa tapahtumajulkaisuihin lisätietoja sekä tietoja mahdollisista ohjelmanmuutoksista tai peruutuksista, joten ajankohtaisimmat ja paikkansa pitävät tiedot saat seuraamalla julkaisujamme sosiaalisessa mediassa. Ilmoitamme aina myös näissä kanavissa, mikäli ohjelmaan tulee poikkeuksia tai muutoksia. Kaikki tapahtumamme ovat K18, ellemme toisin ilmoita.

  • Paljonko sisäänpääsy maksaa, jos tulee vain discon ja karaokepubin puolelle?

    Bändi-iltoina sisäänpääsymaksu laskee vasta sen jälkeen, kun artisti on esiintynyt, sitä ennen sisäänpääsy on keikkalipun hintainen.

  • Mitkä ovat illan aikataulut ja moneltako artistit aloittavat?

    Tapahtumakohtaiset aikataulut ilmoitetaan aina Facebook-tapahtumassa sekä Tiketin myyntisivuilla, näihin löytyy suorat linkit keikkakalenterista. Facebook-tapahtumien katsominen ei vaadi rekisteröitymistä. 

  • Liput ennakkoon

    Ennakkolippuja tapahtumiimme myy TIKETTI


    Tiketin verkkokaupasta saat tilattua tai tulostettua lipun, tai voit näyttää sen myös suoraan älypuhelimestasi. Lisäksi Tiketin välittämiä lippuja voi ostaa R-Kioskeilta. Lippuja voi noutaa etukäteen myös paikan päältä aina aukioloaikoinamme. Etukäteen paikan päältä noudetut liput ovat samanhintaiset kuin ovelta ostettaessa, lippupalvelun ollessa yleensä hieman edullisempi vaihtoehto. Eteispalveluraha sisältyy aina myös ennakkolipun hintaan. Ennakkolipuille meillä on oma ovi ja koodinlukijalaite, jolloin jonoja ei pääse syntymään niin paljon. Muista kuitenkin myös ennakkolipulla tullessasi takkia viedessäsi ottaa narikan lipunmyynnistä leima käteesi tositteeksi lipun maksamisesta, että pääset tarvittaessa käymään ulkona. 


    HUOM! Maksettuja lippuja ei vaihdeta eikä lunasteta takaisin. Vain peruuntuneen tilaisuuden asiakkaalle palautetaan lipun hinta.

  • Mikä ihmeen eteispalveluraha?

    Pääsylippuihimme sisältyvä eteispalveluraha 3€ kattaa narikan lisäksi mm. järjestysmiespalvelut, josta johtuen raha on maksettava aina, vaikka ei olisikaan mitään narikkaan jätettävää. Eteispalveluraha mainitaan erikseen eri arvonlisäveron takia, joten sitä ei voi siitä syystä johtuen "upottaa" lipun hintaan.

  • Mitkä maksuvälineet ovat käytössä paikan päällä?

    Käteisen lisäksi meillä voi maksaa useimmilla maksukorteilla (VISA, MasterCard, JBC, China Union Pay) ja NFC-mobiilimaksulla. Myös lähimaksaminen on käytössä. 


    Meillä EI voi maksaa Smartum- ja Tyky - ym. kulttuuripassi- tai setelimaksuvälineillä, mutta esimerkiksi E-passi käy Tiketin verkkokaupassa ja myyntipisteissä keikkalippuihin.

  • Onko pakko jättää takki, miksi? Entä jos hukkaan narikkalapun?

    Ulkotakit täytyy jättää narikkaan aina, tämä ei ole meistä, vaan lainsäädännöstä riippuvainen asia. Tarkastamme laukut ovella omien juomien varalta. Mikäli haluat säilyttää juomasi, jätä ne takkisi kanssa narikkaan, josta saat ne kotiinlähtiessä mukaasi. Muista ottaa narikkalappu mukaasi, kun jätät vaatteitasi ja pidä se tallessa, sillä ilman sitä emme voi luovuttaa tavaroitanne! 


    Mikäli lappu illan aikana hukkuu, voit tulla hakemaan tavaroitasi sulkemisaikaan narikan tyhjennyttyä tai seuraavana päivänä. Kadonneesta narikkalapusta perimme 5€.

  • Mistä voi kysellä hukassa olevaa omaisuutta?

    Löytötavaroita voi kysellä tuntomerkkejä vastaan paikan päällä tai puhelinnumerostamme 0449710660, josta meidät saa kiinni aukioloaikoina. 


    Säilytämme löytötavaroita 1 kuukauden ajan, jonka jälkeen toimitamme ne kierrätykseen.

  • Saako keikoilla kuvata?

    Keikoilla kuvien ottaminen kännykällä ja digikameralla on sallittua ja jopa suotavaa. Järjestelmäkameran käytössä voi olla rajoituksia. Tiedotamme mahdollisista bändikohtaisista poikkeuksista joko ennakkoon tai viimeistään keikkailtana. Sosiaaliseen mediaan kuvia lisätessäsi voit käyttää tunnistetta #tuiskula

  • Esteettömyys

    Ovella on luiska pyörätuolilla liikkuville. Meiltä löytyy esteetön WC ja liikkuminen pyörätuolilla onnistuu koko talossa. Liikuntarajoitteisen henkilön avustaja pääsee avustettavan seurassa tapahtumiimme ilmaiseksi, mikäli avustettava ei pärjää ilman avustajaa. Tästä pyydämme nähtäväksi EU:n vammaiskortin A-merkinnällä, joka kertoo meille, että henkilö on oikeutettu avustajaan.


    Mikäli jokin esteettömyysasia askarruttaa, meihin voi ottaa yhteyttä ennakkoon puhelimitse 044 9710660 tai sähköpostilla info@nightclubfox.fi.

  • Tulen keikalle autolla, onko Tuiskulassa parkkitilaa?

    Tuiskulan suurelta piha-alueelta löytyy reilusti maksutonta pysäköintitilaa. Parkeeratessasi ota huomioon, ettet tuki ajoväyliä tai motita toisten autoja.

  • Missä on lähin taksitolppa?

    Tuiskulan terassin kulmalla on taksitolppa, eteisessä on myös opasteet tolpan sijainnista kyytien tilaajille. Toivomme, että kyytiä odottavat muodostavat tolpalle selkeän jonon ja malttavat odottaa vuoroaan kärsivällisesti muut ympärillä olevat huomioon ottaen. Menossa mukana Nivalan Taksi / OTAXI Taksipalvelu  01003020.

  • Mistä yöpaikka keikan jälkeen?

    Meillä ei ole majoitusta, mutta Tuiskulaa lähellä olevia majoituspalveluita tarjoavat Hotelli Puustelli sekä Hotelli Huiskankorpi.

  • Keikka peruttu ja ennakkoliput ostettu - mitä teen?

    Tuiskula ei ole vastuussa artistien esiintymisen peruuntumisesta, jos kyseinen peruuntuminen johtuu syistä, joista meidän ei kohtuuden rajoissa voi katsoa olevan vastuussa (kuten esimerkiksi artistien äkilliset sairastapaukset tai tapaturmat). Pyrimme minimoimaan näiden tapahtumien vaikutukset ilmoittamalla viipymättä asiakkaille peruutuksesta ja täyttämään velvollisuudet palauttamalla rahat kuittia vastaan paikan päältä ostetuista ennakkolipuista tai esittämällä korvaavan mahdollisuuden jo ostettujen lippujen käyttöön toisessa tapahtumassa ilman lisäveloitusta.


    HOX! Tapahtuman peruuntuessa asiakkaalla on oikeus rahojen palauttamiseen vain ostotositetta vastaan. Jos asiakas ei ole säilyttänyt kuittia, hänellä ei ole oikeutta rahojen palautukseen. Tapahtuman toteutuessa ilman peruuntumista kaikki ostot katsotaan lopullisiksi ja mitään maksuja ei palauteta.


    Tiketistä ostetut peruuntuneen tapahtuman liput voi palauttaa Tiketin omiin toimipisteisiin tai postittamalla ne IBAN-muotoisen tilinumeron ja yhteystietojen kanssa osoitteeseen Tiketti Oy, Urho Kekkosen katu 4-6, 00100 Helsinki


    PDF- ja Mobiililippujen lippukoodit/tarkistenumerot voi lähettää myös sähköpostitse IBAN-muotoisen tilinumeron ja yhteystietojen kanssa osoitteeseen hei@tiketti.fi.


    Lippuja ei voi palauttaa R-Kioskeille.


    Palauttaessasi liput Tikettiin, saat rahasi takaisin palvelumaksuja tai käsittelymaksua lukuun ottamatta. Palvelu- tai käsittelymaksuilla katetaan maksuliikenteestä sekä lippujen toimittamisesta aiheutuvia kustannuksia, jotka tapahtuvat lipunmyynnin hetkellä.

  • Milloin voi laulaa karaokea?

    Karaokea voi laulaa pubissa aina aukioloaikoinamme. Meillä on erittäin runsas biisivalikoima, joten jokaiselle löytyy varmasti jotain. 

  • Voiko elokuviin ostaa ennakkolippuja?

    Ennakkolippuja elokuviin voi ostaa paikan päältä. Niitä voi lisäksi varata ELOKUVAT-sivulta ja soittamalla numeroomme 0449710660 tai aukioloaikojen ulkopuolella tekstiviestillä (varatut liput maksetaan vasta paikan päällä). Ennakkoon varatut elokuvaliput tulee lunastaa puoli tuntia ennen näytöksen alkua tai ne vapautuvat uudelleen myyntiin.

  • Mihin voi antaa palautetta?

    Meihin voi ottaa yhteyttä ensisijaisesti sähköpostilla osoitteeseen info@nightclubfox.fi, nettisivujemme lomakkeen kautta (löytyy YHTEYSTIEDOT-sivulta) sekä sosiaalisessa mediassa. Otamme mielellämme myös asiallista ja rakentavaa palautetta ja kysymyksiä vastaan. Mikäli haluat meiltä vastauksen, jätä palautteen mukana yhteystietosi.

  • Saako Tuiskulasta töitä?

    Mikäli työskentely Tuiskulassa kiinnostaa, katso YHTEYSTIEDOT-sivulta ohjeet työnhakuun.

  • Voinko järjestää oman tilaisuuden Tuiskulassa?

    Tiloissamme voi järjestää kokoukset, pikkujoulut, synttärit, firmojen virkistäytymiset ym. ruokailuineen ja iltaohjelmineen samassa paikassa ilman siirtymisiä. Kysy tarjous: info@nightclubfox.fi

  • Miten ikärajattomat tapahtumat eroavat K18-tapahtumista?

    Pääsääntöisesti alaikäisille suunnatut ikärajattomat keikkamme ovat päihteettömiä tapahtumia. Järjestyksenvalvojien ja kameravalvonnan lisäksi Palveluoperaatio Saappaan työntekijöitä on tällöin paikalla sekä Tuiskulan sisä- että piha-alueilla. Takit ja laukut jätetään narikkaan, mutta jos laukut haluaa pitää mukanaan, tarkastamme ne omien juomien varalta. Tapahtuman aikana talossa ei ole anniskelua edes täysi-ikäisille. Olemme tehneet päätöksen, että ikärajattoman keikan aikana emme päästä väkeä kulkemaan välillä ulos, vilvoitella voi aidatulla terassialueellamme. Näillä keinoilla haluamme osaltamme huolehtia ja olla vastuussa, että emme mahdollista ikärajattomissa tapahtumissamme alaikäisten päihteidenkäyttöä.


    Jos alaikäisille sallitussa tapahtumassa artistin erillistä keikkaa ei ole mahdollista järjestää,  talossa tapahtuvasta anniskelusta sekä turvallisuussyistä johtuen alle 18-vuotiaille on tapahtumassa oma erillinen aidattu alueensa, jonne kulku tapahtuu ison salin sivuovista. Lipunmyynti tapahtumaan alaikäisille myös tällä ovella. Aidatulta alueelta ei ole mahdollista poistua Tuiskulan muihin sisätiloihin ja esiintyjäsali tyhjennetään artistin keikan päätyttyä. Tällaisissa tapahtumissa takit saa pitää päällä, mutta reppujen ja laukkujen säilytykseen jättämiseen täytyy varautua (vartioitu säilytyspaikka lipunmyyntipisteessä). Ulkona sisäänkäynnin välittömässä läheisyydessä on WC:t ja alueen sisäpuolella on myynnissä virvokkeita.

Share by: